Аз съм отново Жанна Месроп Асатрян или просто – Жана и продължавам да публикувам рубриката –„Жълтините на Жана”. В миналия брой тази рубрика я нямаше, защото я бях закъсала за гафове. Помагайте ми бе, хора! Едно училище без гафове що за училище е? Споко! Няма да публикувам имената на учениците и учителите! Само при желание на тези, които ми предоставят гафовете, може да напиша техните имена. Благодаря на тези, които ми предоставиха гафове за настоящия брой!
Изпращайте гафове (ученически и учителски на следния пощенски адрес: reportericutnt@abv.bg
Благодаря ви, приятели, надеждата ми е във вас!!!
В час по български език:
Учителката: В този случай подлогът е в края на думата.
Отново в час по български език:
Учителката: Гледаш ме в очите и четеш от учебника!
Учителят по математика: Смейте се на ум!
Учителят по изобразително изкуство: Викайте по-тихо!
В час по география.
Учителката: Река Волга влива прясна питейна почва в Каспийско море.
В час по български език и литература в друго основно училище.
Учителката: Г, защо не си учила? Защо нямаш домашно?
С (друга ученичка): Ама... тя, госпожо, имаше семейни проблеми и не можа да си научи. Освен това отсъства миналия час.
Учителката (ядосано към изпитаната ученичка): Г, ти сливи ли имаш в устата си?
Г (уплашено си отваря устата): Нямам, госпожо, вижте!
В час по български език и литература в средно училище.
Учителят: Разкрий сюжетната линия на повестта ,,Крадецът на праскови”!
(Ученикът мълчи.)
Учителят: Коя е основната тема на ,,Крадецът на праскови”?
(Отново мълчание.)
Учителят (ядосано): Какво е направил крадецът на праскови?
Ученикът: Ами... откраднал е праскови.
В час по английски в средно училище. Ученичка трябва да си прочете домашното упражнение.
You aren"t allowed to ............... to anybody.
Ученичката: Ами господине...точките как да ги прочета?