Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 12:01 - Усмивката
Автор: vkpotomci Категория: Регионални   
Прочетен: 481 Коментари: 0 Гласове:
0



Усмивката Светлана Петкова – клуб „Репортери” към ЦУТНТ (Есе, посветено на втори октомври – деня на усмивката) Нищо не предава така добре красотата на човешката мисъл, както усмивката.                                      Шекспир За мен усмивката е част от ежедневието ми. Тя ме кара да се чувствам по- добре и въздейства и на хората около мен. Усмихвайки се дори и на тъжен човек с неприятности и проблеми, той ми отвръща със същото и аз съм удовлетворена. Когато е усмихнат, човек е по- красив. Хубаво е да си и щастлив, защото всичко се изписва на лицето си, то грейва. Човек трябва да гледа живота с усмивка, за да го погледне и самият живот така. Е, ще кажете, не всичко е усмивки. Но нека се опитаме да бъдем по- добри, по- човечни и по- толерантни, като се усмихваме по-често. И най- важното е усмивките ни да са искрени. Представи си... Вървиш по улицата и виждаш как хората ти се усмихват. Това е прекрасно, нали? Човек сам прави своя избор - да е усмихнат или сериозен. Но не, не е така. Когато животът ти забие нож в гърба, можеш ли да се усмихваш? Но ние въпреки всичко трябва да се опитваме да бъдем позитивни, да посрещаме злобата и завистта с усмивка. Тогава може би и хората ща станат по- добри. Каквото и да се случва, трябва да сме оптимисти и да не забравяме да се усмихваме. Аз не мога без моята усмивка. Единствено с нея чувствам, че живея. Близките ми ме познават като весел човек. Дори когато ми е зле,  се сещам за хубавите неща в живота си и осъзнавам, че животът е прекрасен с усмивка. С нея аз съм силна и щастлива, чувствам, че тя е моето вътрешно аз. Пожелавам на всички от все сърце това чувство. Усмихвайте се по- често и ще направите светът по- красив и по-добър!



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vkpotomci
Категория: Регионални
Прочетен: 92870
Постинги: 67
Коментари: 2
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031